• پنجشنبه ۹ شهریور ماه، ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
  • دسته بندی : فرهنگی و هنری
  • کد خبر : 966-887-5
  • منبع خبر : ----
  • چاپ

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه:

باید در حوزه گردشگری استان برندسازی کنیم

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه گفت: باید در حوزه گردشگری استان برندسازی کنیم.

 

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی هنری ایسنا منطقه کرمانشاه، کیوان کاشفی در کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمانشاه اظهارکرد: امروزه گردشگری با سرعت عجیبی در جهان در حال حرکت و پیش رفتن است و اغلب خانواده های بخشی از درآمدهای خود را به گردشگری اختصاص می دهند.

 

وی ادامه داد: جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری باید جزو اولویت های اصلی استان باشد، چرا که در این استان گردشگری در جایگاه والایی قرار دارد.

 

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: سرمایه گذار در هر جایی که بخواهد سرمایه گذاری کند، قبل از هرچیز به فکر بازگشت سرمایه و در واقع کسب سود است، لذا ما نیز وظیفه داریم برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان کسب سود را تامین و تضمین کنیم.

 

کاشفی تصریح کرد: استان کرمانشاه هنوز در رینگ اول گردشگری کشور قرار ندارد و برای قرار گرفتن در این رینگ نیاز است که هم سرمایه گذاری در این حوزه را بیشتر کنیم و هم برندسازی انجام دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: هرچقدر که در زمینه برندسازی گردشگری در استان تلاش کنیم بازهم کم است، چراکه این استان دارای توانمندیها و قابلیت های بسیاری است.

 

رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: باید از توان و ظرفیت شهرداری کرمانشاه بیشتر استفاده کنیم و در واقع باید سطح انتظاراتمان ار شهرداری برای ورود به اجرای چنین برنامه هایی را بیشتر کنیم.

 

کاشفی تصریح کرد: امروز بدون رسانه و بدون انجام تبلیغات هیچ کاری جواب نمی دهد و متاسفانه در استان  در زمینه تبلیغات بسیار ضعیف هستیم و اصولا حاضر نیستیم پولی را خرج تبلیغات کنیم.

 

وی تاکید کرد: گردشگری یکی از پنج حوزه ای است که اتاق بازرگانی با نگاه ویژه ای به آن ورود کرده است.

 

در ادامه این جلسه  طرح برگزاری یازدهمین کنگره سراسری راهنمایان گردشگری کشور در کرمانشاه ارائه شد و حمایت از برگزاری آن مورد تاکید اتاق بازرگانی کرمانشاه قرار گرفت.


انتهای پیام