• دوشنبه ۱۰ مهر ماه، ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
  • دسته بندی : اقتصادی
  • کد خبر : 967-2984-5
  • خبرنگار : 5
  • منبع خبر : ----

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

حذف دلالان و جارچیان از ترمینال "شهید کاویانی" کرمانشاه

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از حذف دلالان و جاچیان از محوطه پایانه مسافربری شهید کاویانی برای ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، بهمن خسروانی با تاکید بر اهمیت ساماندهی پایانه مسافربری شهید کاویانی در آستانه ایام اربعین، اظهار کرد: در همین راستا اقداماتی از جمله حذف دلالان و جارچیان از محوطه این پایانه، ممنوعیت کلیه دربستی‌ها در طول اجرای طرح و برنامه ریزی برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی انجام خواهدشد.

وی در خصوص اقداماتی که در حوزه راهداری برای ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین انجام شده نیز افزود: خط کشی 785 کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی استان، تهیه و نصب 400 متر مربع تابلوهای اطلاعات، سرویس و نگهداری 400 پايه ازچراغ‌های چشمک زن در جاده ها، نصب حفاظ بتن و نیوجرسی در حاشیه راه‌ها و نواحی پرتگاهی، نصب حفاظ فلزی هندریل با هدف ایمن سازی 38 دستگاه پل و... از اقدامات انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از  نصب 4800 تابلوی اخطاری- انتظامی، مسیرنما و جهت نما در راه‌های استان نیز خبر داد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 66 نقطه پرتصادف و 36 نقطه دارای تصادف در محورهای مواصلاتی استان وجود دارد كه تاكنون 86 نقطه از این نقاط آشكارسازی شده و اصلاح 30 نقطه در دست انجام است که 9 مورد آن به تمام رسیده است.

خسروانی افزود: روكش آسفالت رگلاژی 132كيلومتر از راه‌های استان، لكه گيری 245 هزار متر مربعی، درزگیری 223هزار متر از جاده‌ها، شانه سازی آسفالتی و تعمیرات اساسی پل‌های بزرگ، تعمير 232 دستگاه از ابنيه فنی و ... از ديگر اقداماتی است که در راستای تسهیل تردد زائرین اربعین حسینی تاكنون صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان به تکمیل و تجهیز 25 باب راهدارخانه و مرکز اداره جهت استفاده موقت زائرین، استقرار120 دستگاه ماشین آلات در راهدارخانه‌های سطح استان و آماده سازی 15 اکیپ گشت زنی راهداری نیز اشاره کرد.

وی افزود: بازدیدهای ميدانی از مجتمع‌های بین راهی، پایانه‌ها و مراکز تجمع مسافر نیز در این ایام به صورت مستمر اجرا می‌شود.

به گفته این مسئول، تنظیم شیفت بندی اعضای خدمات رسان بصورت 24 ساعته، جلسات هماهنگی با انجمن‌ها و صنوف حمل و نقل جاده‌ای به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود از جمله دیگر اقدامات در حال اجرا توسط این اداره کل برای ارائه خدمات بهتر به زورا اربعین است.



انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: